N-VA'ers leggen de eed af

Op 8 januari 2019, over deze onderwerpen: Activiteiten en afdelingswerking, Algemeen Beleid

Gisterenavond legden al onze mandatarissen de eed af. Als grootste fractie in de gemeenteraad, gaan wij ook de volgende zes jaar voluit voor onze mooie gemeente.

Op maandag 7 januari 2019 werden de nieuwe gemeenteraad en OCMW-raad geïnstalleerd. Burgemeester Dirk Bauwens legde de eed af in de handen van de gouverneur op 24 december. De uittredende schepenen Kathleen Krekels en Peter Mendonck legden opnieuw de eed af en gewezen provincieraadslid Pascale Gielen werd voorgedragen als voorzitter van het Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst.

De N-VA-fractie in de gemeenteraad zal geleid worden door Hendrik Bellens. De fractie bestaat verder uit volgende gemeenteraadsleden: Mats Geismar, Micheline Duyssens, Annemie Vergote, Leen Scholiers, Tara Godts, Valerie Michel en Patrick Lievens.

Als leden voor het Bijzonder comité voor de Sociale Dienst zullen behalve voorzitter Pascale Gielen voor N-VA nog zetelen: Frank Cools, Frederik Goemaere en Leen Scholiers.

Succes aan alle mandatairssen en dank aan alle N-VA kiezers voor het vertrouwen!