Mats Geismar

Sinds 1995 is Mats trotse inwoner van Schilde – ’s-Gravenwezel. Hij vertoeft graag in de dorpskern want dat is de plek waar de meeste ontmoetingskansen zijn en waar alles leeft. Het dorpsgevoel, maar ook de groene omgeving en de vriendelijke lokale handelaars en horecazaken maken voor hem van Schilde – ’s-Gravenwezel een aangename thuishaven. Hij koestert dan ook de ambitie om van Schilde – ’s-Gravenwezel een bruisende gemeente maken vanuit de inspiratie dat “verandering de boodschap is, de middenstand de motor en de jeugd de toekomst”.

Mats heeft integrale veiligheid gestudeerd en legt zich nu toe op marketing aan de Karel De Grote Hogeschool. Als jongste bestuurslid en tevens voorzitter van Jong N-VA Schilde – ’s-Gravenwezel is hij gedreven om jongeren mee op de politieke kar te trekken. De politieke interesse van Mats begon met het inzicht dat er in dit land voor zoveel eenvoudige zaken zo moeizaam een oplossing wordt gevonden. En dat de N-VA een partij is die daar verandering in brengt, wakkerde zijn engagement aan.

Wie Mats kent, omschrijft hem als een krachtdadig, empathisch en volhardend persoon. Mats neemt geen blad voor de mond en zal het beestje altijd bij de naam noemen.