Bestuur N-VA Schilde breidt fors uit

Op 16 februari 2016, over deze onderwerpen: Activiteiten en afdelingswerking

Op dinsdag 16 februari hield N-VA Schilde – ’s-Gravenwezel bestuursverkiezingen. Zoals de partijstatuten voorschrijven, vinden die om de drie jaar plaats. Alle N-VA leden binnen de grenzen van de gemeente Schilde – s’-Gravenwezel werden uitgenodigd om hun stem uit te brengen en/ of om zich kandidaat te stellen om een bestuursfunctie op te nemen.

Sven Looyens werd opnieuw verkozen tot voorzitter en Stefan Van den Heuvel tot ondervoorzitter. Zij mogen blijven rekenen op het engagement van Frank Cools, Sorn Janthawong, Guy Martens, Rudi Peeters, Marie-Jo Roekens, Marita Stryckers, Helga Suetens die herverkozen werden.

Daarnaast werden zeven nieuwe aanwinsten verkozen om actief bij te dragen aan de afdelingswerking. Onder hen behoren Arevik Aslanyan, Pieter Bellens, Manu Ernalsteen, Gilbert Van Gils en Annie Van Rompaey.

Dit team wordt nog versterkt door de twaalf gemeentelijke mandatarissen die automatisch deel uitmaken van het (nieuwe) bestuur. Tot hen behoren burgemeester Dirk Bauwens, schepenen Kathleen Krekels, Peter Mendonck en Leen Scholiers, gemeenteraadsleden Hendrik Bellens, Pascale Gielen, Patrick Lievens, Gerald Van Acker, Stefan Van den Heuvel en Annemie Vergote, en OCMW-raadsleden Frederik Goemaere en Alicia Argüelles.

Met veel enthousiasme zullen zij zich lokaal inzetten voor de partij. Op naar 2018!