Lokaal werk

In Januari 2011 hebben we in onderling overleg beslist om onze gemeenschappelijke afdeling Voorkempen op te splitsen in 2 afzonderlijke afdelingen namelijk Malle en Schilde. Hierdoor zouden we meer kunnen inspelen op wat er in onze gemeente leeft. Na onze startvergadering van N-VA Schilde konden we met een nieuwe groep van 9 mensen bestuursverkiezingen organiseren. Iedereen werd verkozen en na een coöptatie van 5 extra bestuursleden konden we aantreden met een volledig ploeg van 14 bestuursleden. Na de verkiezingen van 14 oktober 2012 zijn wij, dank zij de inzet van onze kanddaten en bestuursleden,  de grootste politieke partij van de gemeente geworden met een verbluffende score van 32.18%. Samen met de plaatselijke CD&V afdeling hebben we een coalitie kunnen vormen zodat we vanaf 2013 onze kiesbeloftes kunnen waar maken.

Voor meer informatie over onze werking en themagerelateerde nieuwtjes, kan u rechts doorklikken op de verschillende onderwerpen.

Veel surfplezier!