Jong N-VA bestuur herverkozen voor twee jaar

Op 23 februari 2017, over deze onderwerpen: Activiteiten en afdelingswerking, Jong N-VA

Het huidige Jong N-VA bestuur mag ook de komende jaar opnieuw zijn schouders zetten onder de afdelingswerking. “Met een jonge blik bouwen we actief mee aan het lokaal beleid ,” zegt de herverkozen voorzitter.

Daarnaast bestaat het bestuur van jong politiek talent uit Aurélie Myncke als secretaris en ondervoorzitter, Yannick Maes als penningmeester, Vincent Reynders als ICT-verantwoordelijke, Manon Lepoutre als evenementenverantwoordelijke en Yves Donckers als bestuurslid.

“Als jongeren willen we bewijzen dat politiek alles behalve een saaie bezigheid is”. De komende twee jaar houdt de jongerenafdeling zich bezig met activiteiten voor de jeugd. “We doen dat uiteraard vanuit ons Vlaams-nationalistisch fundament en met het oog op het bereiken van de inwoners van Schilde – ’s-Gravenwezel.”

Jong N-VA is in Vlaanderen de grootste politieke jongerenbeweging. “Ik ben blij om op lokaal niveau een steentje bij te dragen en aan het roer te staan van een groep jongeren met ongetwijfeld krachtige en frisse ideeën,” zegt de jongerenvoorzitter.