Chris De Clerck

Schilde – ’s-Gravenwezel is voor Chris een echte thuis. Ze vertoefde een tijdje in Hove, maar door de te grote heimwee keerde ze terug naar onze gemeente. De afgelopen jaren nam ze de zorg voor haar kleinkinderen op zich nadat haar oudste dochter en alleenstaande mama van 3 kinderen overleed.

Het sociale weefsel in onze gemeente draagt Chris hoog in het vaandel. Ze leerde er kracht uit putten tijdens moeilijke perioden en hoopt dat haar medeburgers er ook een steun in vinden. Zelf is ze lid van de Raad van Bestuur van Het Open Poortje vzw, het zangkoor VOKEM, de lokale bridgeclub ARGUS en van seniorenturnen RUST ROEST.

Het meest actief is Chris in NEOS, waar ze reeds tien jaar bestuurslid/ ondervoorzitter is. Ze wil zich in onze gemeente dan ook vooral toeleggen op het bereik van de medioren en senioren. Voor Chris mag niemand uit de boot vallen. Ze wil extra inspanningen leveren om de strijd tegen vereenzaming tegen te gaan door zoveel mogelijk medeburgers op de hoogte te brengen van de verschillende mogelijkheden en ze te laten participeren aan onze gemeenschap.