Tara Godts

Tara woont in Schilde samen met haar ouders, broer en zus. De rust – die zo typerend is voor de parel der Voorkempen – waardeert ze enorm.

In september 2018 ruilt Tara de middelbare schoolbanken voor een universitaire schoolcarrière in Antwerpen als studente politieke wetenschappen. Naast politiek is Tara vooral geïnteresseerd in expressie, poëzie, reizen en filosofie.

Tara is actief binnen jong N-VA. Politiek heeft haar altijd al geboeid. Die interesse heeft voor een groot stuk te maken met haar rechtvaardigheidsgevoel. Ze gelooft zeer sterk in het belang van verbondenheid. Als jongste kandidaat hoopt ze ook andere jongeren warm te maken voor de politiek en op die manier bijdragen aan het wegwerken van de onverschilligheid die soms in de politiek aanwezig is.

Met Tara als jongste N-VA’er in Schilde – ’s-Gravenwezel, heeft de afdeling een gedreven en enthousiaste doorzetter in het team. Tara wil de stem van de jongeren in onze gemeente vertolken. Ze wil jongeren mee aan het roer van het bestuur zodat alle generaties vertegenwoordigd worden.

Als jonge politica in spe wil ze vooral luisteren naar haar medebewoners. Ze hecht veel waarde aan inspraak om van Schilde nog een aangenamere gemeente te maken. “Om de beste gemeente te blijven, moet je openstaan voor nieuwe ideeën en gedachten.”